Plan een gesprek
Plan een eerste gesprek met Melissa
Duurtijd: Ongeveer 15 min.
Bent u benieuwd hoe een opstart bij MediCall in zijn werking gaat? Kies zelf een moment in voor een verkennend gesprek. Melissa, onze enthousiaste manager, vertelt u graag meer over hoe zo’n opstart verloopt.
Wij vertellen wat meer over MediCall, hoe we werken en wat u mag verwachten. Daarna ontvangt u een offerte op maat. Hebt u liever direct een richtprijs? Dat kan ook! Ga naar onze calculator.
U gaat een helderder beeld krijgen van de maandelijkse kostprijs en wat de volgende stappen zijn om op te kunnen starten.
Bij elke stap staan we u bij, zodat het voor u en uw praktijk een zorgeloze overstap is.
Onze tevreden klanten
"Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met MediCall als telesecretariaat. De communicatie verloopt zeer vlot, de patiënten zijn blij om vriendelijk geholpen te worden en ik heb meer tijd om mij bezig te houden met mijn patiënten."
"Zeer goede ondersteuning van de praktijk, vriendelijk t.o.v. patiënten, grote meerwaarde voor de arts teneinde georganiseerd te kunnen werken (zowel grote tevredenheid van arts als patiënt). Ik wil alvast niet meer zonder werken. Altijd bereikbaar zonder teveel gestoord te worden tijdens de consultatie, waardoor rust bij zowel arts als patiënt. Zeer aangename manier van werken."
“Sinds 2022 doen we beroep op MediCall van Medpoint, wat voor ons een echte verademing is. We worden niet meer gestoord tijdens de consultatie, onze agenda wordt goed bijgehouden en de vragen van de patiënten worden ons doorgegeven via het Slack-kanaal. Echt super dat we ons nu weer kunnen focussen op de patiënt die bij ons zit!”
Onze tevreden klanten
"Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met MediCall als telesecretariaat. De communicatie verloopt zeer vlot, de patiënten zijn blij om vriendelijk geholpen te worden en ik heb meer tijd om mij bezig te houden met mijn patiënten."
"Zeer goede ondersteuning van de praktijk, vriendelijk t.o.v. patiënten, grote meerwaarde voor de arts teneinde georganiseerd te kunnen werken (zowel grote tevredenheid van arts als patiënt). Ik wil alvast niet meer zonder werken. Altijd bereikbaar zonder teveel gestoord te worden tijdens de consultatie, waardoor rust bij zowel arts als patiënt. Zeer aangename manier van werken."
“Sinds 2022 doen we beroep op MediCall van Medpoint, wat voor ons een echte verademing is. We worden niet meer gestoord tijdens de consultatie, onze agenda wordt goed bijgehouden en de vragen van de patiënten worden ons doorgegeven via het Slack-kanaal. Echt super dat we ons nu weer kunnen focussen op de patiënt die bij ons zit!”